2009. november 14., szombat

Mellékhatások

2 megjegyzés:

morgós írta...

Hát ez nem szép Tőled Zazie-:)
Vannak itt vén kecskék is, akik bár
tiszta a lelkükek, tiszták a gondolataik, - s bár már teljesen
ártalmatlanok-:((- még mindig a sóra
gondolnak-:)/Szerénységem tiltja, hogy megnevezzem az illetőt/
Szóval; nem elég, hogy a gyógyszer
miatt alig kapok levegőt, most még
ez a fotó....
A szegény férfiember nem a gyulladást
látja, hanem egy szép, karcsú női
testet-:) Még az a kevés levegőm
is elfogyott, látva a képet-:))
Több megértést kérek-:)/És telje-
sebb fotót-:))/

Üdv
Morgós

Zazie írta...

Kedves Szerény Morgós !
Ez aranyos ...
Én viszont csalódott vagyok. Azt hittem sikerülni fog ronda vörös varangynak álcázni magam, miközben senki nem ismeri fel női mivoltomat! Nem számoltam a "szakértő " férfiemberrel.

Kettel összedolgoztuk a 2 blogot, már az én irományaim is megjelentek. Úgy gondoljuk, legyen együtt minden tapasztalat, info, fórum, stb.
Jogutóddal megszűntem !

Üdv. Zazie